ANAF a pus in functiunea Unitatea de Imprimare Rapida

   In continuarea politicilor de imbunatatire a calitatii serviciilor publice si de eficientizare a activitatii administrative, Ministerul Finantelor Publice si Agentia Nationala de Administrare Fiscala au finalizat un proiect de imprimare rapida si centralizata a actelor administrativ-fiscale.
   Avantajele utilizarii noilor servicii sunt: eficientizarea activitatii inspectorilor fiscali; crearea unei baze de date centrale unice care sa permita o evidenta a documentelor emise, a confirmarilor de primire, cat si a notificarilor si a stadiului acestora; diminuarea costurilor (ex. achizitia de consumabile – hartie, toner, piese de schimb imprimante etc); cresterea confidentialitatii datelor; adoptarea si aplicarea unor proceduri de lucru unitare; standardizarea termenelor de emitere a actelor administrativ – fiscale.
   Unitatea de Imprimare Rapida va asigura tiparirea centralizata a celor 68,8 milioane de acte administrativ-fiscale emise intr-un an de catre cele 41 de directii generale ale finantelor publice judetene, de Directia Generala de Administrare a Marilor Contribuabili si de Directia Generala a Finantelor Publice a municipiului Bucuresti.
   Unitatea de Imprimare Rapida care a fost pusa in functiune joi, 30 iulie 2009 isi va desfasura activitatea in cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice a judetului Valcea.
   La ceremonia de inaugurare au participat domnul Gheorghe Pogea ministrul finantelor publice, domnul Sorin Blejnar, presedintele ANAF si domnul Mihai Gogancea-Vatasoiu, vicepresedinte ANAF.
   “Birocratia excesiva aduce costuri suplimentare atat mediului de afaceri cat si statului, influenteaza in mod negativ concurenta si impiedica intrarea pe piata a noilor companii. Ministerul Finantelor Publice va continua implementarea de noi instrumente, in special instrumente bazate pe tehnologia informatiei care sa asigure o comunicare mai coerenta si eficienta intre guvern, cetateni si mediul de afaceri.”, a declarat domnul Gheorghe Pogea, ministrul finantelor publice.
   In cadrul evenimentului de inaugurare a Unitatii de Imprimare Rapida de la Ramnicu Valcea, domnul Sorin Blejnar, presedintele ANAF, a declarat: “Agentia Nationala de Administrare Fiscala, prin infiintarea Unitatii de Imprimare Rapida, eficientizeaza activitatea inspectorilor fiscali, prin eliminarea muncii manuale de emitere, tiparire, implicuire, transport la unitatile postale si arhivare a documentelor. In acelasi timp, punand in functiune Unitatea de Imprimare Rapida cream o baza de date centrala unica, orientanta spre consultare si asiguram o reducere substantiala a costurilor efectuate lunar de catre directiile generale ale finantelor publice judetene, cum ar fi cele cu organizarea licitatiilor de achizitie a consumabilelor: hartie, piese schimb imprimante, toner s.a.m.d. ”
   In prima faza, in Unitatea de Imprimare Rapida vor fi tiparite: notificari privind nedepunerea in termen a declaratiilor de impozite, taxe si contributii; notificari privind modul de completare a declaratiilor de impozite, taxe si contributii; somatii de plata si titluri executorii.

   Sursa: site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala

Adauga comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Informații suplimentare

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close