Examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal – 6 noiembrie 2010
Camera Consultantilor Fiscali din Romania organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in Bucuresti,
in ziua de 6 noiembrie 2010
Inscrierile se fac in perioada 6-22 octombrie 2010
Conform Hotararii nr.13 din 30 septembrie 2010 a Consiliului Superior al CCF, in ziua de 6 noiembrie 2010 se organizeaza examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal. (click aici pentru tematica si bibliografie)
Pentru evitarea deplasarilor din teritoriu si a aglomeratiilor la depunerea dosarelor, inscrierea la examen se face pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro,, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile postale, cu confirmare de primire, pana pe data de 22 octombrie (data postei) pe adresa din Str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sector 2, Bucuresti.
Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.
Potrivit art.4 din OG nr.71/2001, privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal, trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:
– elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
– servicii de administrare a legislatiei fiscale;
– elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
– activitate financiar-contabila;
c) sa nu aiba antecedente penale;
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 – publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):
a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus
b) actul de identitate, in copie;
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.68/2010. Plata se face in contul Camerei Consultantilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j)trei fotografii 2/3 cm.
Informatii suplimentare se pot obtine la tel.021/311.09.66
Sursa: www.ccfiscali.ro