Centru de Informare Telefonica oferit de Ministerul Muncii
Incepand cu data de 27.01.2011, Ministerul Muncii Familiei si Protectiei Sociale pune la dispozitia celor interesati un Centru de Informare Telefonica, in vederea oferirii de informatii asupra noilor dispozitii legale care reglementeaza modul de acordare a alocatiei pentru sustinerea familiei (Legea Nr. 277/2010 ), concediului si indemnizatiei pentru cresterea copilului (OUG Nr. 111/2010) si venitului minim garantat (Legea Nr. 276/2010 pentru modificarea legii 416/2001 privind venitul minim garantat).
Functionarii publici din cadrul Directiei Politici Asistenta Sociala si Agentiei Nationale pentru Prestatii Sociale vor comunica telefonic in intervalul orar 8.30 – 16.30 de luni pana vineri, cu toti cei interesati de detalii suplimentare sau de furnizarea unor clarificari privind aceste dispozitii legale.
Date de contact :Directia Politici Asistenta Sociala
Telefon : 021.315.85.56, interior 770 si 832
Persoane de contact Florenta Musat si Aneta Gheorghiu
Date de contact: Agentia Nationala pentru Prestatii Sociale
Telefon: 021.313.60.47, interior 110 si 139
Persoane de contact : Liliana Neacsu si Anca Koulpy
Sursa: Ministerul Muncii
Am numarul de dosar de pensie 341594/25.05.2012 si decizia de pensie 341594/27.11.2012. Am doua contestatii la decizia de acordare a pensiei, cu urmatoarele nr. de inregistrare: 769C/12.12.2012 si 802C/21.12.2012. Nu mi s-a parut normal ca la un stagiu de cotizare de 48 ani si 7 luni, din care 8 ani in grupa 2-a de munca, sa beneficiez de o pensie de numai 1394 lei.
Cu nr. 22669/27.03.2013, am depus o cerere de recalcularea pensiei pentru perioada de 25.05.2012, cand am depus dosarul si 14.01.2013, data incetarii activitatii.
Cei de la casa de pensii spun ca nu pot sa-mi faca recalcularea, deoarece dosarul este la Bucuresti. Am o rugaminte la dumneavoastra, daca se poate sa renunt la contestatii si sa trimiteti dosarul la Constanta, sa pot beneficia de acea recalculare.