Standardul profesional “Controlul calitatii si managementul relatiilor cu clientii unui cabinet de expertiza contabila sau de contabilitate”
In M. Of. nr. 89 din 3 februarie 2011 a fost publicata Hotararea Consiliului superior al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania nr. 11/214/2011 pentru aprobarea elaborarii si publicarii standardului profesional “Controlul calitatii si managementul relatiilor cu clientii unui cabinet de expertiza contabila sau de contabilitate”.
Din cuprins:
ART. 1
Se aproba elaborarea si publicarea pana la data de 30 septembrie 2011 a standardului profesional “Controlul calitatii si managementul relatiilor cu clientii unui cabinet de expertiza contabila sau de contabilitate”.
ART. 2
La data publicarii prezentei hotarari se abroga Hotararea Consiliului superior al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania nr. 09/144/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor si modalitatilor pentru determinarea onorariilor, indemnizatiilor si compensatiilor cuvenite expertilor contabili si contabililor autorizati, precum si societatilor de profil, membri ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 87 din 13 februarie 2009.
ART. 3
Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
ART. 4
Organele alese si structurile executive ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania vor duce la indeplinire dispozitiile prezentei hotarari.