Deloitte anunta un nou director de marketing

feature photo

Mandatul lui Cristian Halmajan a inceput pe 1 martie

 Deloitte Romania are un nou Director al departamentului Clients & Markets, mandatul sau incepand pe 1 martie.

 Cristian Halmajan, 38 de ani, are o experienta semnificativa in functii de management in industria bancara si cea a serviciilor de telecomunicatii. Pe parcursul ultimilor sapte ani, a coordonat mai multe departamente sau divizii din cadrul unor banci de top din Romania si a fost direct responsabil de implementarea unor proiecte interne si externe importante. Anterior, intre 1996 si 2004, a avut functii de project management si marketing la in cadrul unor operatori de telecomunicatii imporanti. Experienta sa este dublata de un program MBA de doi ani (2005 – 2007) in cadrul Bucharest School of Management. Totodata, Cristian este licentiat in marketing la Academia de Studii Economice.

 „In ultimii ani, instrumentele de marketing au devenit esentiale pentru activitatea noastra, pe fondul intensificarii competitiei, a maturizarii pietei si a reconfigurarii complete a mediului de afaceri”, spune George Mucibabici, Presedintele Deloitte Romania. „Ne-am construit si dezvoltat functia de marketing  pentru a sustine serviciile profesionale oferite clientilor existenti sau potentiali. Dupa eforturile sustinute depuse de catre fostul nostru Director de marketing si de echipa sa, eforturi menite sa transforme acest departament intr-un furnizor de servicii de calitate pentru toate liniile noastre de business, Cristian se va confrunta cu noi provocari. El trebuie sa asigure in continuare calitatea serviciilor si sa le aduca la nivelul urmator, folosind instrumente  moderne de marketing care vor genera canale mai eficiente de comunicare si un sprijin suplimentar pentru activitatile  de business development”.

 Departamentul de marketing al Deloitte Romania este unul dintre cele mai competitive departamente de profil din cadrul Deloitte Central Europe, avand in structura sa capacitati de  cercetare de piata, knowledge management, business development, precum si PR.

 „Marketingul in domeniul serviciilor profesionale este foarte specific si oarecum diferit fata de experienta mea profesionala anterioara”, spune Cristian Halmajan. „Acest rol necesita mult sprijin din partea functiilor, precum si o echipa interna specializata, care trebuie sa lucreze impreuna cu colegii din liniile de business. Cu sprijinul managementului Firmei si al unei echipe de marketing dedicate, am incredere ca vom consolida si spori vizibilitatea si reputatia Deloitte pe plan local”.

###

 NB. Cristian Halmajan o inlocuieste pe Patricia Ilisiu care s-a relocat in Franta.

Adauga comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Informații suplimentare

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close