Modificarea formularului „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”

 

 

In M. Of. nr. 361 din 16 mai 2014 a fost publicat Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 671/2014 privind modificarea formularului „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”, cod 14.20.09/TS, prevazut in anexa nr. 1a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1801/1995.

Din cuprins:

ART. I

Formularul „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”, prevazut in anexa nr. 1a) la Ordinul ministrului de stat, ministrul finantelor, nr. 1.801/1995, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 268 si 268 bis din 20 noiembrie 1995, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se inlocuieste cu formularul prevazut in anexa nr. 1 care face parte integranta din prezentul ordin.

ART. II

Caracteristicile, modul de utilizare si de pastrare a formularului „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”, cod 14.20.09/TS, sunt prevazute in anexa nr. 2 care face parte integranta din prezentul ordin.

ART. III

Formularele „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”, cod 14.20.09/TS, aflate in stoc la unitatile Trezoreriei Statului se utilizeaza pana la epuizare.

ART. IV

Procedura de verificare zilnica a chitantelor pentru incasarea de impozite, taxe si contributii, cod 14.20.09/TS, care se emit de unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului potrivit prevederilor prezentului ordin, se efectueaza conform precizarilor emise in acest scop de Directia generala trezorerie si contabilitate publica si Directia generala de tehnologia informatiei.

ART. V

Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

 

 

ANEXA 2

 

Caracteristicile, modul de utilizare si de pastrare a formularului „Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii”

 

1. Denumire: Chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii

2. Cod: 14.20.09/TS

3. Format de tiparire: A4

4.Caracteristici de tiparire: se tipareste pe o singura fata, prin intermediul programului informatic pus la dispozitia unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului de Directia generala de tehnologia informatiei, si se inseriaza si se numeroteaza de fiecare unitate teritoriala a Trezoreriei Statului, astfel:

a) rubrica “SERIE” se completeaza cu “TS” urmat de codul de identificare unic al unitatilor teritoriale ale Trezoreriei Statului;

b) rubrica “NUMAR” se completeaza astfel:

b1) pentru documentele emise prin intermediul aplicatiei informatice TREZOR se utilizeaza o secventa din 11 caractere numerice, care se formeaza astfel:

– primul caracter: se completeaza cu cifra “1”;

– caracterele 2 – 3: se completeaza cu cifrele “00”;

– caracterele 4 – 11 se completeaza cu o secventa formata din 8 caractere numerice care incepe, pentru primul document emis, cu cifrele “00000001” si se termina, pentru ultimul document emis, cu cifrele “99999999”, in masura in care nu se dispune altfel de Directia generala trezorerie si contabilitate publica din cadrul Ministerului Finantelor Publice;

b2) pentru documentele emise prin intermediul aplicatiei informatice TAXEDIV se utilizeaza o secventa din 11 caractere numerice, care se formeaza astfel:

– primul caracter: se completeaza cu cifra “2”;

– caracterele 2 – 3 se completeaza cu cifrele “01” si continua cu “02”, “03” etc., in functie de numarul locatiilor fiecarei unitati teritoriale a Trezoreriei Statului care emite documentul prin intermediul aplicatiei informatice TAXEDIV; atribuirea secventei pentru fiecare locatie in parte din cadrul judetului se face de catre trezorierii-sefi ai activitatilor de trezorerie si contabilitate publica judetene, de sefii de administratie adjuncti trezorerie pentru trezoreriile sectoarelor municipiului Bucuresti si de directorul executiv trezorerie pentru Activitatea de trezorerie si contabilitate publica a municipiului Bucuresti, dupa caz.

– caracterele 4 – 11 se completeaza cu o secventa formata din 8 caractere numerice care incepe, pentru primul document emis, cu cifrele “00000001” si se termina, pentru ultimul document emis, cu cifrele “99999999”, in masura in care nu se dispune altfel de Directia generala trezorerie si contabilitate publica din cadrul Ministerului Finantelor Publice.

5. Se utilizeaza pentru:

– depunerea in numerar a veniturilor bugetare, impozitelor, taxelor si contributiilor, la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului;

– depunerea de catre institutiile publice a veniturilor incasate prin casieria proprie, la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului.

6. Se intocmeste intr-un exemplar.

7. Se arhiveaza: talonul pentru incasarea de impozite, taxe si contributii se arhiveaza la unitatea teritoriala a Trezoreriei Statului care incaseaza impozitele, taxele si contributiile, iar chitanta pentru incasarea de impozite, taxe si contributii se remite contribuabilului.

Adauga comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Informații suplimentare

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close