BILANȚ: În 2019, BusinessMark a organizat 60 de evenimente  

Începem 2020 cu un bilanț al anului care tocmai s-a încheiat. În 2019, BusinessMark a organizat cu succes, pentru al 7-lea an consecutiv, evenimente concept propriu dintr-o gamă vastă de industrii: resurse umane, tax & finance, real estate & construction, supply chain & logistics, financiar-bancar, sales & marketing, automotive, agribusiness & food, IMM & antreprenoriat, CSR.

Secundar organizării de evenimente B2B „concept propriu”, BusinessMark a dezvoltat linia de event management. Mai precis, anul trecut am organizat 35 de proiecte pentru companii din IT, tehnologie, consultanță & legal.

Peste 4000 de participanți au venit la evenimentele noastre ce au avut loc în marile orașe ale României (București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu), unde au interacționat cu aproximativ de 350 de speakeri români și internaționali, specialiști cu o vastă experiență în domeniile în care activează, în cadrul a 25 de conferințe „concept propriu”.

 

Ce ne propunem în 2020?

Proiectele BusinessMark abordează un spectru larg de industrii și arii profesionale. Expertiza noastră acoperă o mare parte din segmentele de business și tocmai de aceea, ne propunem ca și în 2020 să rămânem informați și bine conectați la realitatea pieței.

Dacă anul trecut, evenimentele BusinessMark au ajuns pentru prima dată la Sibiu, anul acesta aducem evenimentele de HR și Tax & Finance pentru prima oară la Oradea. Mai mult de atât, la nivel național vom organiza peste 35 de evenimente în domenii precum: resurse umane, tax & finance, financiar, banking, fintech & financial services, real estate & construction, supply chain & logistics, sales & marketing, sustenabilitate & CSR, agribusiness, automotive, management, Imm & antreprenoriat, Fmcg & retail.

„Ne propunem să continuăm creșterea proiectelor demarate în ultimii ani și să fim prezenți în principalele orașe ale României a căror dezvoltare a mediulu de afaceri reprezintă un context favorabil pentru evenimentele business. Resursele umane, tax & finance si supply chin & logistică sunt ariile strategice de dezvoltare regională pentru noi. Anul acesta vom organiza evenimente de HR și fiscalitate la București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Sibiu și Oradea, iar evenimentul Supply Chain & Logistics Forum & Expo va avea ediții la București, Cluj-Napoca, Iași și Timișoara. Ne dorim să sprijinim în mod real mediul de afaceri, am studiat preferințele și nevoile companiilor din aceaste orașe, potențialul pieței și utilitatea acestor proiecte.” a transmis Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

La rândul său, Dan Popescu, Managing Partner, BusinessMark, a precizat:  „Ne propunem pentru 2020 organizarea a aproximativ 35 de evenimente „concept propriu”, iar industriile abordate vor fi din ce în ce mai variate. Pentru noi este foarte importantă această abordare globală asupra mediului de afaceri, o perspectivă de ansamblu fiind foarte utilă pentru a înțelege modul în care se conectează anumite sectoare și care sunt oportunitățile de colaborare între acestea. Vom pune în continuare accent pe concept și tematică, pentru a reuși să răspundem nevoilor industriilor și ariilor profesionale pe care le abordăm.”

 

Cine suntem noi?

BusinessMark este o companie care, din 2013, oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu”, prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

BusinessMark oferă și posibilitatea construirii de evenimente B2B pentru companii, evenimente gândite și planificate împreună cu fiecare client astfel încât să respecte linia de comunicare și strategia de business ale companiei.

Mai mult de atât, oferim consultanță și suport în implementare în ceea ce privește obiectivele strategice și de business stabilite pentru eveniment și asigurăm managementul evenimentului, acoperind aspectele ce privesc logistica, promovarea, producția, dar și optimizarea bugetului.

De asemenea, BusinessMark oferă suport în organizarea de evenimente corporate, prin asigurarea realizării și implementării de concepte aliniate culturii, brandului și strategiei de comunicare internă și resurse umane ale organizației.

Dacă vreți să aflați mai multe despre evenimentele noastre, stați cu ochii pe site, paginile noastre de Facebook, LinkedIn și Instagram sau consultați calendarul aici. Le mulțumim tuturor partenerilor, participanților, invitaților, zecilor de parteneri media și strategici care au făcut posibile aceste evenimente și îi invităm să fie alături de noi și în 2020.

 

1 comentariu to “BILANȚ: În 2019, BusinessMark a organizat 60 de evenimente  ”

  1. Transfer Pricing Romania spune:

    Super interesant evenimentul. Asteptam cu nerabdare editia de anul urmator.

Adauga comentariu

*

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Informații suplimentare

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close