Publicitate Curierul Fiscal

Descriere:

Editura C.H. Beck a adus pe piaţă prin intermediul revistei Curierul Fiscal o publicaţie specializată pe fiscalitate, cu o dublă abordare, atât din perspectiva economică, cât şi din cea juridică, urmărind să acopere toate temele de interes practic în domeniul fiscal.

Dorind să constituie un instrument important în „lupta” zilnică cu fiscalitatea, website-ul curierulfiscal.ro are un conţinut diversificat, cu informaţii utile, impozite directe, impozite indirecte, dreptul afacerilor, procedura fiscală, jurisprudenţa fiscală, doctrină, interviuri, articole, studii de caz concrete şi răspunsuri la intrebările cititorilor.

Reclama pe website-ul www.curierulfiscal.ro(Display advertising):

Website Curierul Fiscal– Banner 160×160 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 160×300 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 300×250 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;
– Banner 468×60 px = format: .jpg, .gif(static sau animat), .png;

Format special – Advertorial = este reclama (text şi imagine) poziţionată în spaţiul principal din prima pagină, cu trimitere către articol în webiste-ul revistei Curierul Fiscal , în secţiunea “Ştirea zilei”.
Ştire;
Anunţ de angajare.

 

 

 

 

Publicitate în newsletter www.curierulfiscal.ro:

Newsletter Curierul FiscalAbonaţi si frecvenţă
Numărul total de abonaţi: 2270
Frecvenţă: 1 dată /lună

Avantajele newsletter-ului personalizat
creşterea eficacităţii strategiei de marketing;
întărirea relaţiilor cu clienţii;
crearea unei metode de comunicare cu potenţiali clienţi;
prezentarea dvs. ca pe experţi în domeniu;
aduce trafic pe website-ul dvs.;
elimină nevoia materialelor printate, a cheltuielilor poştale;
păstrează legatura şi constuieşte relaţii mai puternice cu clientii.

Periodicitate: 1 dată/campanie

Formate şi dimensiuni disponibile:
– Banner 500×90 px = format: .jpg
– Banner 140×350 px = format: .jpg
– Branded newsletter (newsletter personalizat) = format .html (fără scripturi sau coduri Java, php etc.)

 

 

 

 

Publicitate în Revista Curierul Fiscal:

Publicitate in revista Curierul FiscalRevista Curierul Fiscal:
Revistă cu apariţie lunară
Tiraj de 550 exemplare
Format revistă: A4

Preţ şi spaţii publicitare:
– Coperta 4, 2 culori – 1200 RON
– Coperta 2 interior, 2 culori – 1000 RON
– Coperta 3 interior, 2 culori – 800 RON
– Pagina 1/1, 2 culori – 650 RON
– Pagina interior ½ , 2 culori – 400 RON
– Pagina interior 1/1, 4 culori – 800 RON
– Pagina interior ½ , 4 culori – 500 RON

 

 

Detalii tehnice privind macheta publicitară:

– Macheta toată pagina – A4 (210×297 mm)
– Macheta jumătate de pagină – A5 (210×148 mm)
– Rezoluţia imaginilor bitmap: 300 dpi, format CMYK
– Bleed 5 mm
– Elementele grafice importante să fie la cel putin 3-4 mm de taiere
Fisierele pot fi: .cdr ( sa fie salvat pentru corel X3), .ai (illustrator CS4), .eps, .tiff, .jpg, .pdf, .indd.
Fonturile sa fie convertite la curbe sau incluse in document.

 

Preţuri publicitate website
Tip Publicitate Formate banner acceptate
160×160 160×300 300×250 468×60
Cost (RON) CPM 33 RON 28 RON 33 RON 44 RON
CPC 0,45 RON 0,45 RON 0,45 RON 0,45 RON
Banner permanent 990 RON 660 RON 990 RON 1320 RON
Advertorial 330 RON
Ştire 110 RON
Anunţ angajare 55 RON
Preţuri publicitate în NEWSLETTER
Tip publicitate Formate banner acceptate Abonaţi
500×90 500×90 140×350 2270 (adrese de email unice)
Cost (RON) Newsletter insert 165 RON 165 RON 165 RON
Branded newsletter 400 RON

Preţurile sunt exprimate în RON , nu conţin T.V.A. şi variază în funcţie de poziţionarea reclamei în site/newsletter sau revistă. Se acordă discount de volum.

Ratecard Curierul Fiscal Powerpoint
Download ratecard Curieru Fiscal PDF
Ratecard Editura C.H. Beck

Informaţii cu privire la campaniile online

Definiţii şi termeni

CPM (Cost per Mille)
Costul pe mia de afişări. Reprezintă un mod de a achiziţiona publicitate online, bazat pe numărul de vizualizări ale vehiculului publicitar (banner). În acest mod de achiziţie de publicitate online, publicitatea se cumpără în calupuri de câte 1.000 de afişări (1 CPM = 1000 de afişări de banner).
CPC(Cost per click)
Costul pe click. Reprezintă standardul de achiziţie de publicitate online. Clientul plăteşte doar atunci când utilizatorul dă click pe reclamă (banner) .
Banner permanent
Banner afişat exclusiv şi permanent în spaţiul contractat de client. Scopul campaniilor permanente este obţinerea de vizbilitate, costul fiind calculat pe interval de timp (de regulă 1 lună) şi nu pe criterii de afişare.
Newsletter insert
Reprezintă inserarea unui banner într-un spatiu publicitar destinat unei singure campanii de trimitere a newsletter-ului.

Este posibilă realizarea de campanii on-demand (formate şi conţinut personalizate, în functie de nevoile clientului).

Informaţii tehnice utile

Orice campanie derulată în site-urile din reţeaua C.H. Beck se supune următoarelor condiţii:
– Campaniile vor începe întotdeauna cu cel puţin 2 zile lucrătoare după data la care clientul a livrat toate materialele (text, imagine, fişiere video şi/sau audio etc.) necesare derulării în bune condiţii a campaniei
– Pentru campaniile standard, clientul este responsabil pentru livrarea materialelor la formatele şi dimensiunile prezentate în rate-card. Pentru campaniile speciale, condiţiile de livrare a materialelor vor fi prevăzute în contractul sau acordul de derulare a serviciilor publicitare

Numele(obligatoriu):

Prenumele(obligatoriu):

Adresa email(obligatoriu):

Telefon(obligatoriu):

Blog/website(obligatoriu):

Intrebari suplimentare:

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării presupune că ești de acord cu utilizarea cookie-urilor. Informații suplimentare

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close